Administrator cladiri.
Indaco Systems SRL angajeaza Administrator cladiri pentru cladire de birouri, locatie fixa, la 5 min. de metrou Izvor.
Program 8 ore pe zi de luni pana vineri.
Responsabilitati si sarcini:
Planificarea si coordonarea activitatii administrative (intretinere si protocol); Planificarea, organizarea si distribuirea materialelor si accesoriilor necesare desfasurarii activitatii personalului administrativ din cadrul obiectivului supervizat;
Asigura intretinerea si organizarea parcului auto al firmei (intretinere masini, urmarie costuri cu transportul si intretinerea masinilor, organizarea).
Asigura buna functionare a instalatiilor si utilitatilor cladirii (apa, canalizare, incalzire, mobilier).
Asigura aprovizionarea si instalarea si intretinerea echipamentelor, instalatiilor, mobilierului cladirii.
Mentine legatura cu furnizorii de material.
Abilitati tehnice.
• Pregatirea necesara postului de munca - de baza: studii medii (preferabil studii tehnice), obligatoriu permis de conducere categoria B.
• Experienta profesionala: minim 1 an pe un post similar;
• Aptitudini si deprinderi - capacitate de relationare interumana, capacitate de concentrare, capacitate de organizare si planificare, abilitati de calcul matematic.
• Calitati personale: echilibru emotional, rezistenta la efort fizic si stres.
• Cunostinte de operare pe calculator: operare PC (MS Office: Word, Excel, email).
Salariu fix, detalii telefonic.
Program 8 ore pe zi de luni pana vineri.
Responsabilitati si sarcini:
Planificarea si coordonarea activitatii administrative (intretinere si protocol); Planificarea, organizarea si distribuirea materialelor si accesoriilor necesare desfasurarii activitatii personalului administrativ din cadrul obiectivului supervizat;
Asigura intretinerea si organizarea parcului auto al firmei (intretinere masini, urmarie costuri cu transportul si intretinerea masinilor, organizarea).
Asigura buna functionare a instalatiilor si utilitatilor cladirii (apa, canalizare, incalzire, mobilier).
Asigura aprovizionarea si instalarea si intretinerea echipamentelor, instalatiilor, mobilierului cladirii.
Mentine legatura cu furnizorii de material.
Abilitati tehnice.
• Pregatirea necesara postului de munca - de baza: studii medii (preferabil studii tehnice), obligatoriu permis de conducere categoria B.
• Experienta profesionala: minim 1 an pe un post similar;
• Aptitudini si deprinderi - capacitate de relationare interumana, capacitate de concentrare, capacitate de organizare si planificare, abilitati de calcul matematic.
• Calitati personale: echilibru emotional, rezistenta la efort fizic si stres.
• Cunostinte de operare pe calculator: operare PC (MS Office: Word, Excel, email).
Salariu fix, detalii telefonic.
Caracteristici
Domeniu activitate: Alte domenii
Tip colaborare: Perioada nedeterminata
Locatie job: locatie fixa
Pot aplica studenti: nu
65 vizualizari
Bucuresti, Sector 5, Publicat azi; 11:13
Actualizat azi; 11:13
Actualizat azi; 11:13
